Zuhannak a hajózási és fuvardíjak
A fogyasztásban jól érzékelhető megtorpanás van, közben a fuvarkapacitások lassan, de biztosan bővülni kezdtek.
A fogyasztásban jól érzékelhető megtorpanás van, közben a fuvarkapacitások lassan, de biztosan bővülni kezdtek.
Drasztikusan nőttek a szállítási díjak, ezért ilyen nyomottak a telephelyi árak.
Az infláció sztrájkokhoz vezetett Spanyolországban, ami csak tovább ront az amúgy sem rózsás gazdasági helyzeten.
Szaúd-Arábia árpaimportja a 2021/22-es gazdasági évben 25 százalékkal lehet kevesebb az előző évinél. Nem ezt várta a piac.
Kevés olyan mezőgazdasági termék van, amelynek nem változott idén az ára. A fokhagyma drágulása még várat magára.
A rekordmagas mezőgazdasági árak után trendfordulóban bízik a világ.
A jól tárolható és szállítható alma most is célba ér, és jól fizet.
Az L.A.C. Holding Zrt. vetőmaghoz juttatja a kazah termelőket, és a szállítási útvonalak fejlesztésébe is beszáll.
Az ázsiai kikötőkben rostokolnak a konténerek, már a Covid előtti ár harmadáért is útnak indítanák őket. Mégsem boldog a világ.
400 kilométernyi távolsági differencia a vízen is eldönti egy tonna búza sorsát. Akkor mit szóljunk mi, magyarok?