Elhalasztják a Berlini Szakkiállítást (FRUIT LOGISTICA SPECIAL EDITION) a világjárvány miatt, az új időpont 2021. május 18. és 20. közötti időszak – kaptuk a tájékoztatást a Messe Berlin magyarországi képviseletétől.
A módosított időpont lényege, hogy fizikailag is megrendezhessék a berlini szakkiállítást. A „Találkozzon a helyszínen. Csatlakozzon online” mottó alatt az adaptált koncepció üzleti találkozókra és kulcsrakész kiállítói csomagokra összpontosít. Ez rugalmasságot és jobb üzleti lehetőségeket biztosít a kiállítók számára.
Madlen Miserius, a FRUIT LOGISTICA vezető termékmenedzsere:
„A Covid-19 olyan kihívások elé állít minket, melyeket egyikünk sem tud kikerülni. Ezért kérdeztük magunktól, hogy mire van szükségük ügyfeleinknek és melyek azok a szempontok, amelyeket mi meg tudunk teremteni nekik. Ennek a megközelítésnek az a célja, hogy kiállítóink jobban kezelhessék kockázataikat és tovább növeljék üzleti lehetőségeiket. Ez a berlini FRUIT LOGISTICA SPECIAL EDITION 2021 vezérelve.”
A májusi esemény időpontja miatt valószínűbb, hogy a világ számos pontjáról nagyobb számú beszerző, kereskedő vehet majd részt szakkiállításon, tovább növelve az üzleti tevékenység lehetőségét.
A digitális elemek,
… beleértve a tárgyalási funkciókat és a konferencia online közvetítését, további részvételi lehetőségeket kínálnak. A kulcsrakész kiállítói csomagokon alapuló adaptált koncepció jelentősen csökkenti a kiállítók beruházásait és az átfutási időt.
Három előre meghatározott standméret közül választhatnak majd a kiállítók. A kiállítói csomagok tartalmazzák a standterületet, a standépítést és a nagy teljesítményű internet-hozzáférést is.
Biztonságos környezet
„Új, a helyzethez igazított koncepciónkkal lehetővé akarjuk tenni a globális gyümölcs- és zöldségipar számára, hogy a szereplők 2021-ben Berlinben egy biztonságos környezetben gyűlhessenek össze, és újra személyesen is találkozhassanak. A 2021-es FRUIT LOGISTICA SPECIAL EDITION alapja egy jelentősen csökkentett kiállítói összterület, de a regisztrált vállalatok maximális számának kínál lehetőséget arra, hogy termékeiket a helyszínen mutassák be.
Az új formátum csökkenti kiállítóink befektetéseit, időt hagy a döntésekre és csökkenti a standszemélyzet létszámát, akiknek a berlini kiállításon az egyes cégektől jelen kell lenniük. Más szóval, egyszerű módot kínálunk a részvételre, és megadjuk az ipar számára a nagyon szükséges és várt lehetőséget, hogy mindenki személyesen találkozzon a vásárlóival.” kommentálta Miserius a terveket és előzetes intézkedéseket.
Tájékoztatás, további részletek
A FRUIT LOGISTICA csapata már tájékoztatta az összes kiállítót. A külföldi képviselők globális hálózata, amely több mint 150 országot érint, már szintén közvetlen kapcsolatban áll a kiállítókkal. A kiállítói csomagokkal kapcsolatos információk és további részletek 2020. október 23-tól állnak rendelkezésre.
Fotók: a kiállítás hivatalos weblapja
Forrás: Messe Berlin Magyarországi Képviselet