Audit várható? Ingyenes konzultációt kérhetnek a mezőgazdasági vállalkozók

Tagadhatatlan, rengeteg adminisztrációs munka terheli a mezőgazdaságban és az élelmiszeriparban dolgozókat (is). Ezek a feladatok sok munkaórát igényelnek és igen költségesek (évente akár több mint 700.000 Ft felesleges kiadást is jelenthetnek, és ha a ráfordított munkaidőt is összeadjuk, több mint két hetet is elvesznek a munkaidőnkből, a hiányzó és/vagy hiányos dokumentumok miatt keletkező stresszről nem is beszélve).

 

Az Inventori Solutions Kft. 2020 januárjában indult, azzal a céllal, hogy szerepet vállaljon a magyar mezőgazdasági vállalkozások digitalizációjában. A megalapítás óta eltelt rövid idő alatt sok pozitív visszajelzést, együttműködést, több Európai Uniós pályázati díjat és jelentős befektetői tőkét sikerült elnyerniük.

A csapat tagjai egyszerű mezőgazdasági vállalatirányítási rendszerekkel ellentétben nem álltak meg az alapfunkciók fejlesztésénél: a raktár-, vevő-, beszállító kezelés, dokumentumok generálása és megőrzése, valamint anyagmérlegek egyszerű és átlátható vezetésén kívül a legfőbb újításuk a szabványosított nyomonkövetési rendszerek beépítése (pl.: ISCC, BÜHG-BIONYOM), illetve meglévő készletnyilvántartási rendszerekhez egyszerű integrációt is nyújtanak. Platformjukat több mint 20 éves tapasztalattal rendelkező szakértő auditorokkal készítették, és tartják naprakészen, ezeken kívül segítenek egyedi igényekre szabott megoldásokat találni és fejleszteni, legyen az akár termék-nyomonkövetés vagy átlátható ellátási lánc kialakítása.

 

Miért a mezőgazdaság?

Növénytermesztőknek, takarmánygyártóknak, állattenyésztőknek, családi gazdaságoknak, termelést, feldolgozást, kereskedést folytató mezőgazdasági vállalkozásoknak vagy fenntarthatósági és élelmiszerbiztonsági tanúsítással rendelkezőknek egyaránt rengeteg nyilvántartást kell vezetni, auditot túlélni. A segítség tehát jól jöhet az olyan vállalkozásoknak, akik még nem rendelkeznek tanúsítvánnyal, de tervezik bevezetését.


A mezőgazdaság is tele van tűzdelve papírmunkával és audittal

 

Miért az Inventori?

  • Egységesített digitális környezet, kevesebb kézi adatrögzítés
  • Akár 80%-kal kevesebb időráfordítás és költség
  • Éves szinten akár több mint 700.000 Ft megtakarítás
  • Szaktanácsadókkal együttműködve kifejlesztett szoftver
  • Magyar nyelvű ügyfélkapcsolat, azonnali segítségnyújtás
  • Integrálható a meglévő rendszerekhez
  • Drága és bonyolult szoftver telepítése nélkül, böngészőből futtatható alkalmazás, akár otthonról is elérhető

 

Ha esetleg magára ismert, mint az irathalmaz alatt kutató gazdász vagy vállalkozó, itt kérhet egy 15 perces ingyenes konzultációt az Inventori szakértő auditor kollégáitól vagy tájékozódhat az alábbi elérhetőségeken:

 

https://inventori.hu/

https://www.facebook.com/inventori.io

https://twitter.com/inventoriio

https://www.linkedin.com/company/inventori/

https://medium.com/@Inventori

 

Összeállította: Sándor Ildikó

adminisztráció audit inventori konzultáció mezőgazdaság