A díjak a bizonyítékok a HORSCH gondolkodására, hogy az ügyfeleket nemcsak a termékek és a szántóföldi megoldások kapcsán kell a középpontba állítani, hanem a FarmingHeroes kampányt is rájuk kell építeni. És ez igaz világszerte, az összes ügyfélre.
Rendkívüli sikert aratott a HORSCH FarmingHeroes kampánya, amit mi sem bizonyít jobban, minthogy 5 díjjal is jutalmazták. Az online kommunikáció legfontosabb német elismeréseinek egyike a DPOK, az Online Kommunikáció Német Díja. Ennél mindjárt három díjat is bezsebelt a HORSCH a gépészet, a B2B és a film kategóriákban. Arany díjat hozott el a HORSCH a nemzetközi jelentőségű World Media Fesztiválról is, ahol a világ minden tájáról érkező filmekkel és kampányokkal versenyeztek: versenyművek érkeztek az USA-tól kezdve Európán keresztül egészen Ázsiából is. A kampány szintén arany díjat kapott a Montreux Fesztiválon a Reklám, a digitális megoldások és események kategóriában.
A hír megjelenéséig a YouTube-on és a Facebookon különböző nyelveken megjelent FarmingHero film összes megtekintése már több mint félmillió felett jár. Sikerült partnereiket hősökként elismerve az egész társadalomnak bemutatni, s megmutatni, nap mind nap micsoda teljesítményt nyújtanak a mezőgazdák. Mindezt olyan képekkel, amelyek szándékosan elbűvölnek, és olyan témákkal játszanak, mint az innováció, a szenvedély, a természet és a generációk felelőssége, nyilatkozta Cornelia Horsch, aki a cégvezetésben a marketing, szerviz, értékesítés és HR területekért felel.
Az AXIÁL Kft. a HORSCH gépeket 2007 óta forgalmazza. Mindkét fél alapvető célja, hogy az ügyfelek érdekét szem előtt tartva dolgozzon. A HORSCH számára fontos, hogy jó gépeket gyártson, az AXIÁL-nak pedig a jó háttérszolgáltatás biztosítása kiemelt jelentőségű.