Miért letolás, miért nem billentés? Mert előbbinél nem kell megemelni ürítéskor a szállítmányt ahhoz, hogy lecsússzon. Külön gond, ha a szállítmány kicsit tapadós. Nem lesz bizonytalan a súlypont, nem lesz borulásveszély, rossz terepen, ferdén is stabil marad a kocsi ürítéskor, és alacsony épületben, alagútban, villanyvezeték alatt is veszélytelen a művelet. A kocsi ezzel a megoldással csak hátrafelé ürít, mert így nem szennyezi egymást a termény és a kerekek. Oldalra csak kényszerből ürítünk, mert nincs hely a raktárban, vagy szerelvényt használunk, ami szintén előnytelen.
Hagyomány vagy korszerűség?
Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin)
Előző
Megtudtuk, mi alapján választanak robotpilóta rendszert az eredményes gazdálkodók!Következő
Átadtuk az előfizetői nyereményt!Kapcsolódó hírek
-
KITE Zrt.: mindent egy helyről a digitális átálláshoz
KITE rendezvény a precíziós gazdálkodás jegyében.
-
Kína legnagyobb kikötője még mindig béna kacsa
Sanghaj még nem tért magához a Covidból, megint felborulóban a világ tengeri szállítmányozása.
-
Exportfék az oroszoknál, beijedt a terménypiac
Európa átveszi az oroszoktól a világ top-búzaexportőre címét, de a mezőgazdaság sosem látott árakkal szembesül.
-
Drága dollár mellett is 84 ezer forint az ukrán kukorica
Túl sok van az ó termésből készleten, már nagyon szabadulnának tőle az ukránok.
-
Megvan az országos kukorica fajtakísérlet eredménye
Számos új fajta áll a mezőgazdasági termelők rendelkezésére, nem mindegyik fért be a kísérleti sorba.