fbpx

Így juthat ki a japán piacra

Írta: Szerkesztőség - 2021 március 09.

Az EU-Japán Központ angol nyelvű, ingyenes webináriumokat szervez az uniós exportőrök Japán piacra jutási lehetőségeiről. A következő szerdán lesz.

 

magyar bor

A magyar bor kedvelt Japánban (forrás: http://flavor.hu)

 

2018. július 17-én az Európai Unió és Japán aláírt egy gazdasági partnerségi megállapodást (EPA). A megállapodással jelentősen csökkentek a vámok számos olyan termékre, ami a magyar export szempontjából jelentőséggel bír, többek között a baromfihús, méz, bor, illetve sertéshús esetén. Az egyezmény 2019. február 1-jén lépett hatályba. Az új lehetőségek megismertetése érdekében az EU-Japán Központ egy EPA ügyfélszolgálatot (EPA Helpdesk) indított, ami webináriumokat is szervez.

 

A soron következő webináriumok:

március 10. – Kiállítások és üzleti partnerkeresés

március 16. – Feldolgozott mezőgazdasági termékek

március 23. – Az olívaolaj-ipar Japánban

március 30. – Vámkontingensek

április 21. – Gyümölcsök és zöldségek

május 28. – Erdészeti termékek

június 29. – KKV exportőrök lehetőségei Japánban

 

A részvételhez először regisztrálni kell itt: http://www.eubusinessinjapan.eu/user/register. A regisztráció megerősítését (a kapott e-mailben) követően be tud jelentkezni a webináriumokra az alábbi linken keresztül: https://www.eubusinessinjapan.eu/events. További hasznos információ érhető el az EU-Japán közötti megállapodásról az Access2Markets oldalon.

 

Forrás: nak.hu.

Lásd még a témában: Egy tucat szabadkereskedelmi egyezményre készül az EU.

 

Összeállította: Gönczi Krisztina