Miért letolás, miért nem billentés? Mert előbbinél nem kell megemelni ürítéskor a szállítmányt ahhoz, hogy lecsússzon. Külön gond, ha a szállítmány kicsit tapadós. Nem lesz bizonytalan a súlypont, nem lesz borulásveszély, rossz terepen, ferdén is stabil marad a kocsi ürítéskor, és alacsony épületben, alagútban, villanyvezeték alatt is veszélytelen a művelet. A kocsi ezzel a megoldással csak hátrafelé ürít, mert így nem szennyezi egymást a termény és a kerekek. Oldalra csak kényszerből ürítünk, mert nincs hely a raktárban, vagy szerelvényt használunk, ami szintén előnytelen.
Hagyomány vagy korszerűség?
Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin)
Előző
Megtudtuk, mi alapján választanak robotpilóta rendszert az eredményes gazdálkodók!Következő
Átadtuk az előfizetői nyereményt!Kapcsolódó hírek
-
Egy közösség sorsa gyakran azon múlik, mennyire innovatív
Mit tehetnek hozzá a mezőgazdasági szereplők a falvak fejlődéséhez?
-
Most támad a peronoszpóra, a varosodás, a monília!
Eddig a kártevőkkel volt gond, most meg jönnek a betegségek.
-
Kétségbeesett egymás alá ígérgetés a búzatenderen
Rossz hír: még az oroszokat alulmúló búzaárral sem biztos, hogy nyer egy európai.
-
3 aranyérmet nyert a Szentpéteri Borpince Berlinben!
A világ egyik legnagyobb borversenyén, 7 ezer borminta közül 3 aranyérmet nyert a Szentpéteri Borpince Berlinben.
-
Nagy agrárnemzetek foghatnak össze a Mercosur ellen
A vámháború sürgeti, Európa nagy agrárnemzetei mégis összefogásra készülnek a Mercosur-megállapodás ellen.