Miért letolás, miért nem billentés? Mert előbbinél nem kell megemelni ürítéskor a szállítmányt ahhoz, hogy lecsússzon. Külön gond, ha a szállítmány kicsit tapadós. Nem lesz bizonytalan a súlypont, nem lesz borulásveszély, rossz terepen, ferdén is stabil marad a kocsi ürítéskor, és alacsony épületben, alagútban, villanyvezeték alatt is veszélytelen a művelet. A kocsi ezzel a megoldással csak hátrafelé ürít, mert így nem szennyezi egymást a termény és a kerekek. Oldalra csak kényszerből ürítünk, mert nincs hely a raktárban, vagy szerelvényt használunk, ami szintén előnytelen.
Hagyomány vagy korszerűség?
Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin)
Előző
Megtudtuk, mi alapján választanak robotpilóta rendszert az eredményes gazdálkodók!Következő
Átadtuk az előfizetői nyereményt!Kapcsolódó hírek
-
Terjed a sárgarozsda Magyarországon!
A sárgarozsda ellen fontos a megelőzés: a fertőzéssel szemben a nagy tartamhatású Queent és a zászlóslevelet is védő Verbent ajánlja a Corteva.
-
Befejeződik a vetési hajrá, eltolódtak a területi arányok
Ledolgozták a hó eleji csúszásokat a vetésben. A növények területe a várakozásoknak megfelelően módosul.
-
Alapítványi bál a Georgikonon végzetteknek
Itt a legjobb helyszín a keszthelyi gazdászemlékek felidézésére: Georgikon bál.
-
Özönleni fog a dió, idén adják el, amit tavaly nem sikerült
A magas készletek, a jó-közepes termés és a gyenge belföldi vásárlóerő mindenképpen kimozdítja a diót Ukrajnából.
-
A Mascar Maxi – gazdaszemmel
A váz erős, robusztus. Tökéletesen meg vagyok elégedve a vetőgéppel; pontosan vet, megbízható, karbantartása egyszerű. […]