Miért letolás, miért nem billentés? Mert előbbinél nem kell megemelni ürítéskor a szállítmányt ahhoz, hogy lecsússzon. Külön gond, ha a szállítmány kicsit tapadós. Nem lesz bizonytalan a súlypont, nem lesz borulásveszély, rossz terepen, ferdén is stabil marad a kocsi ürítéskor, és alacsony épületben, alagútban, villanyvezeték alatt is veszélytelen a művelet. A kocsi ezzel a megoldással csak hátrafelé ürít, mert így nem szennyezi egymást a termény és a kerekek. Oldalra csak kényszerből ürítünk, mert nincs hely a raktárban, vagy szerelvényt használunk, ami szintén előnytelen.
Hagyomány vagy korszerűség?
Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin)
Előző
Megtudtuk, mi alapján választanak robotpilóta rendszert az eredményes gazdálkodók!Következő
Átadtuk az előfizetői nyereményt!Kapcsolódó hírek
-
Zöldbe borulnak a települések
Sok pénz jut fásításra és erdőtelepítésre.
-
A magyar terményárakban már benne van egy kis pánik
A magyar gabonaárakon erősen érződik a helyi kínálat hatása.
-
Magyar esélyek az orosz búza árnyékában
Van hová fejleszteni a 3 tonnás orosz búzahozamot, nekünk váltanunk kell.
-
Nemcsak a biotermesztők Mekkája: Grüne Woche, Berlin 2024
A Grüne Woche, 2024. január 19. és 28. között 88. alkalommal kerül megrendezésre.
-
Így úszhatná meg Európa a katasztrofális aszályokat
Mezőgazdaság: az utóbbi három év bizonyította: CO2-be fulladunk, ha nem lesz fordulat.