A PHYLAZONIT márka elnyerte a MagyarBrands Díjat Innovatív márka kategóriában, valamint az EOQ MNB által meghirdetett Minőség-Innováció 2018. pályázaton a Phylazonit Technológia a „Felelős és a környezet fenntarthatóságára irányuló innovációk” kategóriában nemzeti díjnyertes lett.
„2018-ban a vállalati reputáció erőssége minden korábbinál nagyobb szerephez jutott a szakértői és a fogyasztói véleményalkotás során. Nemzetközi felmérések sora szól arról, hogy egy vállalat működésében a legnagyobb kockázatot a reputáció, a márka sérülése jelenti. Jóval nagyobbat, mint a gazdasági visszaesés vagy az erősödő versenyhelyzet. A MagyarBrands díj elnyerése ezért is kiemelkedő érdem, és ezért jelent minden márka számára egyszerre erkölcsi és üzleti értéket” – hangsúlyozta Serényi János, a MagyarBrands program elnöke.
A Szakmai Bizottság döntése alapján a Phylazonit KIVÁLÓ MÁRKÁNAK számít, a hazai innovatív TOP márkák egyikeként.
A díjazott technológiánkban – mindkét díjnál – a termékeink mellett nagy hangsúlyt kap a szakszerű kijuttatás, ehhez igazítva kifejlesztettünk egy olyan kijuttató egységet, amely a munkagép sebességének és helyzetének meghatározásával, képes a táblán belül folyamatosan módosítani a kijuttatott mennyiséget. A fenntartható gazdálkodás célja, hogy a felhasznált inputanyagokat oly módon differenciáljuk, hogy megtörténhessen a költségek, ehhez kapcsoltan pedig a hozamok optimalizálása. A felhasznált baktériumkészítményeket nem tábla szinten, egy egységes elv alapján használjuk fel, hanem a táblán belül a munkagépek sebességéhez illetve a talaj adottságaihoz igazodva növeljük a termék várható hatását – adta hírül a cég.