A PHYLAZONIT márka elnyerte a MagyarBrands Díjat Innovatív márka kategóriában, valamint az EOQ MNB által meghirdetett Minőség-Innováció 2018. pályázaton a Phylazonit Technológia a „Felelős és a környezet fenntarthatóságára irányuló innovációk” kategóriában nemzeti díjnyertes lett.
A MagyarBrands program immáron kilencedik éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. Az elmúlt évek bizonyították, hogy a díj aktív segítség a fogyasztók számára: hiszen a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje.
A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt. A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka a pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Pontozás alapján három alapkategóriában születik meg végül a díjazotti lista.
A díjazott technológiánkban – mindkét díjnál – a termékeink mellett nagy hangsúlyt kap a szakszerű kijuttatás, ehhez igazítva kifejlesztettünk egy olyan kijuttató egységet, amely a munkagép sebességének és helyzetének meghatározásával, képes a táblán belül folyamatosan módosítani a kijuttatott mennyiséget. A fenntartható gazdálkodás célja, hogy a felhasznált inputanyagokat oly módon differenciáljuk, hogy megtörténhessen a költségek, ehhez kapcsoltan pedig a hozamok optimalizálása. A felhasznált baktériumkészítményeket nem tábla szinten, egy egységes elv alapján használjuk fel, hanem a táblán belül a munkagépek sebességéhez illetve a talaj adottságaihoz igazodva növeljük a termék várható hatását – adta hírül a cég.
Ezt a technológiát – kiegészítve a Temposensor Basic egységükkel – mutatják be az AgromashExpo és AgrárgépShow 2019 kiállításon is.