Lila, sárga vagy mégis piros legyen a paradicsom?
A TRIVEGA az elmúlt években megnövelte árbevételét, tavaly nettó 5,7 milliárd forintos forgalmat bonyolított le.
A TRIVEGA az elmúlt években megnövelte árbevételét, tavaly nettó 5,7 milliárd forintos forgalmat bonyolított le.
Az európai top-exportőröknek egyre nehezebb a dolguk a paradicsompiacon.
Az üvegházakból származó zöldségek ára már túlzottan is kompenzálja a termelési költségek növekedését.
A jutányos ár mögött valójában pofonegyszerű a történet: nem az, aminek árulják…
Jön a vírus és a mezőgazdasági termék eladhatatlan, a nem minden esetben lesz most már így, van megoldás.
Mezőgazdaság: nagyot drágult az újkrumpli is, az eper most olcsóbb a tavalyinál.
Kizárólagosan szigorú preventív védekezésekkel lehet jó eredményeket elérnünk…
Korán eltűnt a polcokról az import paradicsom és uborka, a hazai viszont drága.
Ha a talajban csökkenteni tudjuk az áttelelő képletek számát, úgy az ezekből induló fertőzések erőssége is csökkenthető.
Nem boldogulnak a vírusfertőzéssel a holland kertészetek. A magyar palánta-előállítók lépéselőnybe kerülhetnek.