Miért letolás, miért nem billentés? Mert előbbinél nem kell megemelni ürítéskor a szállítmányt ahhoz, hogy lecsússzon. Külön gond, ha a szállítmány kicsit tapadós. Nem lesz bizonytalan a súlypont, nem lesz borulásveszély, rossz terepen, ferdén is stabil marad a kocsi ürítéskor, és alacsony épületben, alagútban, villanyvezeték alatt is veszélytelen a művelet. A kocsi ezzel a megoldással csak hátrafelé ürít, mert így nem szennyezi egymást a termény és a kerekek. Oldalra csak kényszerből ürítünk, mert nincs hely a raktárban, vagy szerelvényt használunk, ami szintén előnytelen.
Hagyomány vagy korszerűség?
Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin)
Előző
Megtudtuk, mi alapján választanak robotpilóta rendszert az eredményes gazdálkodók!Következő
Átadtuk az előfizetői nyereményt!Kapcsolódó hírek
-
Közvélemény: az agrárcégek 43%-a készül a pályázatokra
Reprezentatív felmérés a mezőgazdaságban dolgozó cégek terveiről.
-
Rézsűgyep-magkeverékek
Megoldás a klímaváltozás okozta problémákra.
-
Felvillanyozva
A Balaton-part mellett felnőni minden gyermek számára megannyi izgalmat, kalandot tartogat.
-
Méhészek, elkészült az akác- és selyemkóró-térképetek
Településszintig kereshetők a mézelő fajok állományai.
-
SZAL-AGRO: Immáron három helyen
A Szal-Agro Kft. családi vállalkozásként indult Miskolcon, több mint 19 éve. Ennyi év leforgása alatt többször történt meghatározó változás.