Miért letolás, miért nem billentés? Mert előbbinél nem kell megemelni ürítéskor a szállítmányt ahhoz, hogy lecsússzon. Külön gond, ha a szállítmány kicsit tapadós. Nem lesz bizonytalan a súlypont, nem lesz borulásveszély, rossz terepen, ferdén is stabil marad a kocsi ürítéskor, és alacsony épületben, alagútban, villanyvezeték alatt is veszélytelen a művelet. A kocsi ezzel a megoldással csak hátrafelé ürít, mert így nem szennyezi egymást a termény és a kerekek. Oldalra csak kényszerből ürítünk, mert nincs hely a raktárban, vagy szerelvényt használunk, ami szintén előnytelen.
Hagyomány vagy korszerűség?
Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin)
Előző
Megtudtuk, mi alapján választanak robotpilóta rendszert az eredményes gazdálkodók!Következő
Átadtuk az előfizetői nyereményt!Kapcsolódó hírek
-
Biden: visszalépünk a párizsi klímaegyezménybe!
Bidennel a klímaügy is nyerne.
-
Termelők: (Így) állunk a kukoricaaratással és búzavetéssel
Gyors körkép a szezon idei számairól és a pillanatnyi nehézségekről.
-
Méhbarát szőlőültetvény? Igen! Egyre népszerűbb
Hogyan tehető méhbaráttá egy szőlőültetvény? A válasz kézenfekvőnek tűnik: méhlegelő kialakításával.
-
Európai búza és repce: tovább romlottak a terméskilátások
11,5 százalékkal csökkenhet az európia búzatermés.
-
Vegyes kilátások a mezőgazdasági vállalkozások fejlesztésével kapcsolatban
Jelenleg számos gazdaság pénzügyi helyzete meglehetősen feszült, a következő 12 hónap őket érő kockázatait pedig nehéz kiszámolni.