Miért letolás, miért nem billentés? Mert előbbinél nem kell megemelni ürítéskor a szállítmányt ahhoz, hogy lecsússzon. Külön gond, ha a szállítmány kicsit tapadós. Nem lesz bizonytalan a súlypont, nem lesz borulásveszély, rossz terepen, ferdén is stabil marad a kocsi ürítéskor, és alacsony épületben, alagútban, villanyvezeték alatt is veszélytelen a művelet. A kocsi ezzel a megoldással csak hátrafelé ürít, mert így nem szennyezi egymást a termény és a kerekek. Oldalra csak kényszerből ürítünk, mert nincs hely a raktárban, vagy szerelvényt használunk, ami szintén előnytelen.
Hagyomány vagy korszerűség?
Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin)
Előző
Megtudtuk, mi alapján választanak robotpilóta rendszert az eredményes gazdálkodók!Következő
Átadtuk az előfizetői nyereményt!Kapcsolódó hírek
-
Így kell igényelni dohány-szerkezet-átalakítási támogatást
Nem lehetetlen elvárások, de bírni kell a papírmunkát!
-
Három prémium Massey Ferguson egy helyett – egy másik út története
Egy gép vásárlásakor ma már nemcsak „a vasat” vesszük meg, hanem a mögötte álló céget is
-
Cimbria Sea színosztályozó a takarmánybiztonság szolgálatában
A CHH Műszaki KFT a múlt évi termelési idény zárásakor szakmai napot szervezett győri üzemcsarnokában, ahol főként a takarmányiparban működő cégek szakemberei hallhattak előadásokat.
-
További áremelés várható a vetőmagpiacon
A vetőmag-forgalmazóknak jóval többet kell fizetniük az előállított magért, így persze a végfelhasználóknak is.
-
MezőHír – 2016-10 – október
Kedves Olvasó! Az egyik szemünk sír, a másik nevet, legalább is ha az ágazathoz kapcsolódó pályázati források adta lehetőségekre gondolunk.