Miért letolás, miért nem billentés? Mert előbbinél nem kell megemelni ürítéskor a szállítmányt ahhoz, hogy lecsússzon. Külön gond, ha a szállítmány kicsit tapadós. Nem lesz bizonytalan a súlypont, nem lesz borulásveszély, rossz terepen, ferdén is stabil marad a kocsi ürítéskor, és alacsony épületben, alagútban, villanyvezeték alatt is veszélytelen a művelet. A kocsi ezzel a megoldással csak hátrafelé ürít, mert így nem szennyezi egymást a termény és a kerekek. Oldalra csak kényszerből ürítünk, mert nincs hely a raktárban, vagy szerelvényt használunk, ami szintén előnytelen.
Hagyomány vagy korszerűség?
Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin)
Előző
Megtudtuk, mi alapján választanak robotpilóta rendszert az eredményes gazdálkodók!Következő
Átadtuk az előfizetői nyereményt!Kapcsolódó hírek
-
Hardi NAVIGATOR Classic – Professzionális minőség, elérhető áron
Ismerje meg a Hardi NAVIGATOR Classic termékek műszaki tartalmát!
-
Márciustól ismét lehet pályázni 500 millióra
Újranyílik az ültetvénytelepítési pályázat. A támogatott fajok és mezőgazdasági művelésmódok bővülnek.
-
A kézműves bor csak marketingkategória?
A „kézművesség” a felhasznált összetevőkről, az anyagokról és a termékek előállításához használt folyamatról szól.
-
A sokoldalú pohánka
A pohánkát gyakran éri vád annak esetleges gyomosító hatása miatt.
-
Egyre népszerűbb a közösségi mezőgazdálkodás
Hazánkban is nagy népszerűségnek örvendenek a közösségi gazdaságok.