Miért letolás, miért nem billentés? Mert előbbinél nem kell megemelni ürítéskor a szállítmányt ahhoz, hogy lecsússzon. Külön gond, ha a szállítmány kicsit tapadós. Nem lesz bizonytalan a súlypont, nem lesz borulásveszély, rossz terepen, ferdén is stabil marad a kocsi ürítéskor, és alacsony épületben, alagútban, villanyvezeték alatt is veszélytelen a művelet. A kocsi ezzel a megoldással csak hátrafelé ürít, mert így nem szennyezi egymást a termény és a kerekek. Oldalra csak kényszerből ürítünk, mert nincs hely a raktárban, vagy szerelvényt használunk, ami szintén előnytelen.
Hagyomány vagy korszerűség?
Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin)
Előző
Megtudtuk, mi alapján választanak robotpilóta rendszert az eredményes gazdálkodók!Következő
Átadtuk az előfizetői nyereményt!Kapcsolódó hírek
-
A tavalyi rekordtermés feleződhet, ennyi lesz az export
Kisebb terület és kisebb terméspotenciál várható idén Ukrajnában. Európa ennyi terményre számíthat.
-
Megjelent a rendelet a fiatalok területalapú támogatásához
Őstermelők, egyéni vállalkozók, ŐCSG-k és cégek vezetői/tulajdonosai is lehetnek fiatalok.
-
Leállítja ammóniatermelését a Nitrogénművek
Újabb rossz hír a hazai mezőgazdaságnak: leáll a Nitrogénművek ammóniatermelése.
-
A forgalomba hozatali engedélyhez minősíteni kell a drónt
A mezőgazdaságban alkalmazott permetező drónok típusminősítését a gyártónak és/vagy forgalmazónak kell kezdeményeznie.
-
Az OTP javuló kilátásokkal számol az agráriumban
Idén a mezőgazdaságból élőket kevesebb anyagi teher nyomja, miközben több forrást vehetnek igénybe.