Miért letolás, miért nem billentés? Mert előbbinél nem kell megemelni ürítéskor a szállítmányt ahhoz, hogy lecsússzon. Külön gond, ha a szállítmány kicsit tapadós. Nem lesz bizonytalan a súlypont, nem lesz borulásveszély, rossz terepen, ferdén is stabil marad a kocsi ürítéskor, és alacsony épületben, alagútban, villanyvezeték alatt is veszélytelen a művelet. A kocsi ezzel a megoldással csak hátrafelé ürít, mert így nem szennyezi egymást a termény és a kerekek. Oldalra csak kényszerből ürítünk, mert nincs hely a raktárban, vagy szerelvényt használunk, ami szintén előnytelen.
Hagyomány vagy korszerűség?
Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin)
Előző
Megtudtuk, mi alapján választanak robotpilóta rendszert az eredményes gazdálkodók!Következő
Átadtuk az előfizetői nyereményt!Kapcsolódó hírek
-
Ősszel is érdemes lemosó permetezni!
Olcsó és hatékony módszer a jövő évi károk mérséklésére.
-
Két és fél millió hektár föld jogi sorsát rendezik!
Gyors, méltányos, átlátható rendszert hoz létre az osztatlan közös földtulajdon felszámolását célzó törvényjavaslat.
-
Egyetlen takarmánygabona tudott tovább drágulni
Általános a mezőgazdasági terményárak megszaladása, egy gabona különösen makacsul kúszik felfelé.
-
Bevételeinek egytizedét kutatásra költi a BASF
Ahogy a termőhely változik, úgy kell változnia a növényeknek és a termesztési technológiának is.
-
Négy módszer az osztatlan közös erdők felszámolására
Így lehet tulajdonjogilag rendezett, gazdaságos méretű erdőrészletet kialakítani.