Miért letolás, miért nem billentés? Mert előbbinél nem kell megemelni ürítéskor a szállítmányt ahhoz, hogy lecsússzon. Külön gond, ha a szállítmány kicsit tapadós. Nem lesz bizonytalan a súlypont, nem lesz borulásveszély, rossz terepen, ferdén is stabil marad a kocsi ürítéskor, és alacsony épületben, alagútban, villanyvezeték alatt is veszélytelen a művelet. A kocsi ezzel a megoldással csak hátrafelé ürít, mert így nem szennyezi egymást a termény és a kerekek. Oldalra csak kényszerből ürítünk, mert nincs hely a raktárban, vagy szerelvényt használunk, ami szintén előnytelen.
Hagyomány vagy korszerűség?
Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin)
Előző
Megtudtuk, mi alapján választanak robotpilóta rendszert az eredményes gazdálkodók!Következő
Átadtuk az előfizetői nyereményt!Kapcsolódó hírek
-
Kína és Ukrajna tolja az exportot, nyomottak a dióárak
A következő dióbetakarításig maradnak a nyomott dióárak.
-
A mennyiség és a minőség egyszerre van jelen a kalászosban
Az új kalászosokkal 10 tonna feletti eredményeket értek el, ez mind malmi minőség.
-
Szárnyal a repce, aratáskor a jövő évi termést is eladhatjuk
Jó hír a mezőgazdáknak: rekordnagyságú termőterület mellett sem várható nagy árzuhanás a repcétől.
-
Nincs semmi?
A világszintű túltermelés miatt fokozatosan csökkenő árakra lehet számítani a növénytermesztésben és az állattenyésztésben egyaránt.
-
Csökkent az áfonya ára, mégis elégedettek a piaci szereplők
Az áfonya kínálata és fogyasztása világszerte nő, jók az értékesítési kilátások.