Miért letolás, miért nem billentés? Mert előbbinél nem kell megemelni ürítéskor a szállítmányt ahhoz, hogy lecsússzon. Külön gond, ha a szállítmány kicsit tapadós. Nem lesz bizonytalan a súlypont, nem lesz borulásveszély, rossz terepen, ferdén is stabil marad a kocsi ürítéskor, és alacsony épületben, alagútban, villanyvezeték alatt is veszélytelen a művelet. A kocsi ezzel a megoldással csak hátrafelé ürít, mert így nem szennyezi egymást a termény és a kerekek. Oldalra csak kényszerből ürítünk, mert nincs hely a raktárban, vagy szerelvényt használunk, ami szintén előnytelen.
Hagyomány vagy korszerűség?
Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin)
Előző
Megtudtuk, mi alapján választanak robotpilóta rendszert az eredményes gazdálkodók!Következő
Átadtuk az előfizetői nyereményt!Kapcsolódó hírek
-
Hálás és hasznos fehérjenövény a takarmányborsó
A takarmányborsó nagy lehetőség az agráriumban: magas fehérjetartalmú takarmány-alapanyag, jó jövedelemtermelő képesség.
-
A vöröshagyma gyakori kártevői és gombabetegségei
A vöröshagyma importja jelentős hazánkban. Az elmúlt években 16 000–21 000 t között alakult a behozott mennyiség.
-
Szeptembertől könnyebb az ázsiaiak foglalkoztatása
Könnyebb lett indiaiakat, mongolokat, vietnámiakat alkalmazni mezőgazdasági munkákra.
-
A repceolaj megbecsült alapanyag, nem esik az ára
A napraforgóolaj értéke hároméves mélypontra esett, a repceolajé viszont nem csökken.
-
Így manipulálja a növényed a talajaidat
A gyökérváladékok segítenek abban, hogy a növény fel tudja venni a talajrészecskékhez kötődött tápanyagokat.