Miért letolás, miért nem billentés? Mert előbbinél nem kell megemelni ürítéskor a szállítmányt ahhoz, hogy lecsússzon. Külön gond, ha a szállítmány kicsit tapadós. Nem lesz bizonytalan a súlypont, nem lesz borulásveszély, rossz terepen, ferdén is stabil marad a kocsi ürítéskor, és alacsony épületben, alagútban, villanyvezeték alatt is veszélytelen a művelet. A kocsi ezzel a megoldással csak hátrafelé ürít, mert így nem szennyezi egymást a termény és a kerekek. Oldalra csak kényszerből ürítünk, mert nincs hely a raktárban, vagy szerelvényt használunk, ami szintén előnytelen.
Hagyomány vagy korszerűség?
Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin)
Előző
Megtudtuk, mi alapján választanak robotpilóta rendszert az eredményes gazdálkodók!Következő
Átadtuk az előfizetői nyereményt!Kapcsolódó hírek
-
Tavaszi fagykár megelőzésére szolgáló beruházások támogatása (VP3-5.1.1.1-21)
A tavaszi fagyár elleni védekezés támogatásra rendelkezésre álló tervezett keretösszeg 5 milliárd Ft.
-
Ilyen a magyar vetőmag és vetésszerkezet külföldről nézve
Az Európai Vetőmagszövetség elnöke a klasszikus nemesítés esélyeiről és a mezőgazdaság vetésszerkezeti változásairól.
-
Húszéves a tiszavasvári Tiszamag Kft.
Az elégedett termelők a legfontosabbak Augusztusra elkészül a megalakulásának huszadik évfordulóját ünneplő, tiszavasvári székhelyű Tiszamag Kft. szárítója.
-
Hihetünk-e a klímamodelleknek?
A klímamodellek előrejelzéseit visszamenőleg is számon lehet kérni, és eddig pontosnak bizonyultak.
-
Drágulás ide vagy oda, több traktort vesznek a gazdák
A járvány és a drágulás dacára egyre nő a gépvásárlási kedv.