marketing

Haldoklik a hazai burgonyatermesztés
50 év alatt tizedére csökkent a termőterület
Remekül mutatkozott be a 2017es évjárat a XVII. Országos Syngenta Borversenyen
Rekordszámú, összesen 539 nevezés érkezett az ország valamennyi borvidékéről a tizenhetedik alkalommal rendezett Országos Syngenta Borversenyre.
Igazi munkaközege a termelés
Halász László egész eddigi életpályája a szorgalmas, kitartó és tudás alapú növényvédős szakirányú munkára épült.
„Merre tovább sertéságazat?” konferenciával folytatódott az idei sertéskampány
Egyes szabályozói döntések, mint például az áfa-csökkentés eredményeként kedvező irányba mozdult el a hazai sertéságazat.
Újdonságok sora az Austro Diesel standján
Az Austro Diesel Gmbh. több újdonságot is bemutatott az idei AGROmashEXPO szakkiállításon.
Számos újdonság a Szegána Kft. standján
Az AGORmashEXPO szakkiállításon ellátogattunk a szegedi székhelyű, főként mezőgazdasági gépforgalmazással – emellett alkatrész és vetőmag-kereskedelemmel is – foglalkozó SZEGÁNA Kft....
AgroFIELD 4.0 konferencia
A magyar mezőgazdaságnak a sikere érdekében alkalmazkodnia kell a folyamatosan változó feltételekhez, amelynek elengedhetetlen feltétele a digitalizáció.
„Olajozott olajosok” – aktualitások a repce és a napraforgó termesztéséről - Bayer szántóföldi konferencia
A múlt év végén „Olajozott olajosok” címmel szántóföldi konferenciasorozatot tartott négy helyszínen a Bayer Hungária Kft., amelynek fókuszában a repce és napraforgó állt.
Piackutatás és stratégiaalkotás a mezőgazdaságban
Lapunk olvasói az AgroStratéga 2009-es alapítása óta rendszeresen találkozhattak Varanka Mariann és Pólya Árpád cikkeivel, kutatási eredményeket közlő írásaival.
A nagy elődök méltó követőjeként...
A szakmáját ma is imádó szakember életpályája modell értékű lehet a felnövő új generációk számára.