Miért letolás, miért nem billentés? Mert előbbinél nem kell megemelni ürítéskor a szállítmányt ahhoz, hogy lecsússzon. Külön gond, ha a szállítmány kicsit tapadós. Nem lesz bizonytalan a súlypont, nem lesz borulásveszély, rossz terepen, ferdén is stabil marad a kocsi ürítéskor, és alacsony épületben, alagútban, villanyvezeték alatt is veszélytelen a művelet. A kocsi ezzel a megoldással csak hátrafelé ürít, mert így nem szennyezi egymást a termény és a kerekek. Oldalra csak kényszerből ürítünk, mert nincs hely a raktárban, vagy szerelvényt használunk, ami szintén előnytelen.
Hagyomány vagy korszerűség?
Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin)
Előző
Megtudtuk, mi alapján választanak robotpilóta rendszert az eredményes gazdálkodók!Következő
Átadtuk az előfizetői nyereményt!Kapcsolódó hírek
-
Magyar gyártás: vegyszermentes növényvédelem fénnyel
Fénnyel dolgozik és a kísérletek szerint jó hatásfokkal irtja a gombabetegségeket és kártevőket a Delta cég eszköze.
-
Permetező- és vetőgépek bemutatója Mezőfalván
Működés közben is megnézhették az érdeklődők a permetező- és vetőgépeket hazánk legnagyobb szántóföldi gépbemutatóján.
-
IX. Magyar Paprika Napja
Szentes a paprika hazája – hangzott el a IX. Magyar Paprika Napja szakmai rendezvényen, melynek fókuszában ezúttal a paprika és a paradicsom növényvédelme szerepelt.
-
Európa árpával tömi be a kukoricahiányt
A csapnivaló kukoricatermés áttételes hatása.
-
Döntéstámogató információk és információforrások a mezőgazdaságban
Jól szemlélteti az időjárás agráriumra gyakorolt hatásának jelentőségét, hogy a gazdálkodók által leggyakrabban keresett információ az időjárás-előrejelzés.