Miért letolás, miért nem billentés? Mert előbbinél nem kell megemelni ürítéskor a szállítmányt ahhoz, hogy lecsússzon. Külön gond, ha a szállítmány kicsit tapadós. Nem lesz bizonytalan a súlypont, nem lesz borulásveszély, rossz terepen, ferdén is stabil marad a kocsi ürítéskor, és alacsony épületben, alagútban, villanyvezeték alatt is veszélytelen a művelet. A kocsi ezzel a megoldással csak hátrafelé ürít, mert így nem szennyezi egymást a termény és a kerekek. Oldalra csak kényszerből ürítünk, mert nincs hely a raktárban, vagy szerelvényt használunk, ami szintén előnytelen.
Hagyomány vagy korszerűség?
Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin)
Előző
Megtudtuk, mi alapján választanak robotpilóta rendszert az eredményes gazdálkodók!Következő
Átadtuk az előfizetői nyereményt!Kapcsolódó hírek
-
Már 35 ezer forintért is odaadják a búzát az ukrán termelők
Drasztikusan nőttek a szállítási díjak, ezért ilyen nyomottak a telephelyi árak.
-
A szalmára fogják, hogy drága a gomba
A gombák ára növekszik. A spanyolok a szalmaihiánnyal magyarázzák. Ez Magyarországon nem lehet ok.
-
Peking ökölbe szorított kézzel növeli a kukorica területét
A kukorica már egy kínai számára is fontosabb gabona, mint a rizs.
-
A mechanikus gyomirtás plusz lehetőség a termelők kezében
Miért jó a mezőgazdaságban a mechanikus gyomirtás? A Horsch Cura gyomfésűje gabonára, kapásokra is alkalmazható!
-
Túl jó a kanadai durumtermés
Felülmúlja a várakozásokat az idei kanadai durumtermés. Az exportjuk több mint fele az EU-t célozhatja.