Tisztességesnek lenni rossz üzlet. De van néhány őrült, kevesen, akik annak ellenére tisztességesek, hogy ezért társadalmi büntetés jár.” /Popper Péter/
Bauszer Kft. kivitelezési képességének bemutatása
A Bauszer Kft. 1989 óta a hazai és részben a külföldi építési piacon folyamatosan jelen-lévő, vasbeton munkákra szakosodott, de a déli régióban generál munkákat vállaló kivitelező cég, belföldi magánszemély tulajdonában és közvetlen mindennapos irányítása mellett.
Tevékenységünk kiterjed mind a magasépítésre, mind a mélyépítésre.
Kifejezett jártassággal rendelkezünk a vasbeton munkák kivitelezésében, olyan referenciákkal, mint
- 10 éves folyamatos működés a német piacon /mintegy 35 építmény kivitelezése, köztük egy szálloda/,
- belföldi részvétel:
- logisztikai központ szerkezete,
- szegedi szennyvízprogram műtárgyai,
- szegedi szeméttelep műtárgyai,
- gabonatároló csarnokok készítése /10db/,
- speciális fürdő medencék kivitelezése,
- mélygarázsok építése,
- trágyatárolók létesítése,
- ipari csarnokok generál kivitelezése,
- ipari padlók készítése,
- Népfőiskola, mint kultúrális épület generál kivitelezése
- Sportcsarnok építése, stb.
A fenti építmények jórészt speciális körülmények között, fokozott gondossággal és minőségi követelmények mellett kerültek megvalósításra.
Generál kivitelezésünk során 2012-2016-os években átadásra került mintegy 11.000 m2 összterületű ipari csarnok, úgy mint: Gépjármű alkatrész üzlet és raktár Szegeden; Hűtőt, manipulálót, szociális helyiségeket és irodákat tartalmazó csarnoképület Ásotthalmon.
A koordinációm alatt működő létszám kb. 150 fő, amelyből 45 fő saját létszám.
Kialakult és jól működő anyagbeszállítói hálózattal rendelkezünk, tekintettel arra, hogy egyre növekvő mennyiségű anyagot vásárolunk évente. Nagy tételben vásárolunk betont országosan, kamionos tételben vásároljuk a betonvasat, amelyet részben saját magunk dolgozunk fel.
A nagy anyagforgalmazókkal vagy bizonyos esetekben a gyártókkal közvetlen állandó együttműködési szerződéssel rendelkezünk. Ezen kapcsolatok egyrészt pénzügyileg jól tervezhető hátteret jelentenek, valamint relatíve kedvező alacsony beszerzési árszínvonalat.
Minőségbiztosítási rendszerünk működtetésére „minőségbiztosítási felülvizsgáló és tanúsító” képzettséggel rendelkező munkatársat alkalmazunk, illetve a szabványok elírásai szerint teszünk eleget mintavételi kötelezettségünknek és ilyen esetekben független minőségtanúsító laborok közreműködését vesszük igénybe. Nagy gondot fordítunk a beépítendő anyagok minőségi átvételére és ellenőrzésére. Ennek folyamatközi ellenőrzési lehetőségét közvetlenül is biztosítjuk megrendelőnknek is. Független auditor által auditált MSZ EN ISO 9001 és MSZ EN ISO 140001:2005 környezetközpontú minőségbiztosítási rendszert vezettünk be és ennek megfelelően működünk.
Munkavédelmi teendőinket képzett munkavédelmi megbízott látja el.
Megbízásainkat környezettudatos magatartással teljesítjük. Különös gondot fordítunk a keletkezendő hulladékok megtervezésére, nyilvántartására, elkülönített tárolására és szakszerű szállítására valamint elhelyezésére. Kiemelt figyelmet szentelünk az átvett építési terület növény és állatvilágának maximális megóvására, esetleges áttelepítésére vagy végső esetben a helyszínen vagy más területen történő pótlására. Megkülönböztetett figyelemmel kísérjük a területen esetlegesen előforduló régészeti leletek miatti vizsgálatok elvégeztetését vagy szükség esetén a folyamatos régészeti szakfelügyelet melletti munkavégzést.
Rendszeresen indulunk közbeszerzési pályázatokon, ismerjük ezek rendszerint támogatással is kombinált elszámolási rendszerét és dokumentációját.
Kiterjedt üzleti kapcsolatban az MKB Zrt. szegedi fiókjával állunk. Alapításunk, 1989.09.25. óta egyetlen banknál sem fordult elő sorbanállásunk.
Cégünk 2009.02.10. óta elsők között került fel az APEH „köztartozásmentes adózók adatbázisa” listájára.
Követeléseinket évek óta az EULER HERMES EUROPE S.A. hitelbiztosító cégcsoportja biztosítja.
A cég alapítása óta közgazdászként /saját könyvelőirodával rendelkezem és adótanácsadással is foglalkozom/ vezetem a céget mindennapos személyes közreműködésemmel és irányításommal.
A tulajdonos állandó személyes közreműködése rendkívül gyors ajánlatadást és végrehajtást valamint döntéshozatali rendszer működtetését teszi lehetővé. Tavalyi évben sikerült megvalósítanunk egy egységes vállalat irányítási rendszert uniós pályázat keretin belül.
A vállalkozás méreteinek növekedésével egyre nagyobb a szervezet információéhsége és egyre inkább elkerülhetetlen a szervezet információs és irányítási rendszerének fejlesztése.
A társaságunk neve, telefon- és faxszáma valamint a saját mobil számom az alapítás /1989/ óta nem változott.
Mórahalom, 2020.09.10
Laczkó József
tulajdonos/ügyvezető