Végleg a kikötők felé fordult az ukrán gabona
A vasút már kevés gabonát szállít az EU felé.
A vasút már kevés gabonát szállít az EU felé.
Fogyóban az ukrán készletek, aratásra minden eladható termény elhagyja az országot.
Az új közlekedési folyosó mentén fekvő államok stratégiai jelentőséggel bírnak Európa számára.
Moldova sokkal több ukrán tranzitárut szeretne látni a síneken.
A kamionsofőröknek és a nyerges vontatóknak nem kell feltétlenül ingázniuk Lengyelország és Ukrajna között.
A magyar piac egyelőre jól tűri, hogy feljebb és feljebb araszoljon a kukorica ára. Ez az oka.
A drága áruszállítás apasztja a termelői bevételeket, így a vetéshez is kevés kedvük lesz az ukrán gazdáknak.
Az ukrán vasút drasztikusan megemelte az árait, a lengyel határt pedig blokkolják a fuvarozók. Ez a következménye.
Júliustól ötödével csökkent az ukrán gabonaexport, és romló tendenciát mutat. Az oroszok kigolyózták a riválisukat.
Viharos tempóban létesülnek a gabonaterminálok és épülnek újjá a vasúthálózatok az ukrán gabona érdekében.