Nem a vasút, a Duna most az ukrán export fő szállítóeszköze
Májusban átrendeződne az ukrán exportútvonalak.
Májusban átrendeződne az ukrán exportútvonalak.
Rángatja a terményárakat a tengeri gabonafolyosó körüli hercehurca.
Meghökkentő tények a mezőgazdasági áruk mozgásáról a világban.
Sanghaj még nem tért magához a Covidból, megint felborulóban a világ tengeri szállítmányozása.
Eddig csak Európáig jutottak el az ukrán termékek, most már mennének tovább is.
Bár a vasút kapacitása sokkal kisebb, mint a kikötőké, a biztonságos célba érés sokkal fontosabb szemponttá vált.
Nagy gabonakészletekkel zár a globális mezőgazdaság, magasak az árak.
A külföldi felségjelű hajók elvileg távozhatnak, de nem mernek. Rengeteg ukrán kukorica várakozik az exportra.
A kikötői árak már csak elméleti fogalmak Ukrajnában, a vasút pedig nincs felkészülve a mostani terhelésre.
Ukrán mezőgazdaság háborús problémája a vetés időszakában súlyosan érinthet egész földrészeket.