Eurómilliók a dunai terményszállítás megduplázására 2023. augusztus 17.2023. augusztus 16. Szerző: galfizoltan 2023. augusztus 16. Néhány hónapon belül havi 4 millió tonnára növelhető a Duna ukrán-terményszállítási kapacitása. Itt a pontos terv.
Magának is vermet ásott Moszkva, bukik az exportrekord 2023. augusztus 11.2023. augusztus 10. Szerző: galfizoltan 2023. augusztus 10. Búza: már nem újabb kiviteli rekordról, hanem exportcsökkenésről beszélnek Moszkvában is.
Búzaár: az olasz piac beárazta az ukrán kikötők kiesését 2023. augusztus 8.2023. augusztus 4. Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin) 2023. augusztus 04. Ismét áresésnek vagyunk szemtanúi. Itt van már a vége?
Megdrágult az ukrán szállítás, uniós pénzből csökkentenék 2023. augusztus 4.2023. július 26. Szerző: galfizoltan 2023. július 26. A fuvardíjak uniós támogatását kéri Kijev. Ettől függetlenül drágul az ukrán gabona.
Már a Dunát lövik az oroszok 2023. július 25.2023. július 24. Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin) 2023. július 24. Kijev eddig a dunai hajózás megmentő erejében bízott. Most merre megy a gabona?
Szeptemberig maradt időnk többet kérni a búzáért 2023. július 24.2023. július 22. Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin) 2023. július 22. Ne várjon szeptemberig, most többet tud kérni a kalászosokért.
Most a gabonakereskedők tesznek keresztbe a termelőknek 2023. július 17.2023. július 11. Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin) 2023. július 11. Az ukrán „mumussal” való riogatás a közúti büntetőfékezéshez hasonlítható.
Ukrajna Kínával szövetkezik egy mélytengeri kikötőben 2023. július 5.2023. július 1. Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin) 2023. július 01. Az ukrán gabonaterminál egy kínai érdekeltségű szabadkereskedelmi zónában lenne.
A tengeren a román gabona az első! 2023. június 28. Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin) 2023. június 28. Románia a helyi gazdálkodók termésének adna elsőbbséget Konstancában. Ez hatással van a magyar gabonára is.
Júliustól Konstanca még nagyobb terhelést kap 2023. június 21.2023. június 17. Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin) 2023. június 17. A betakarítás után Ukrajna és Kelet-Európa számára a román kikötő lesz a logisztika szűk keresztmetszete.