Végleg a kikötők felé fordult az ukrán gabona
A vasút már kevés gabonát szállít az EU felé.
A vasút már kevés gabonát szállít az EU felé.
Most sem Párizsban, sem a Fekete-tengeren nincsenek olcsó gabonák. A búza magával húzza a kukoricát.
A magyar árak – szemben az ukrán árpáéval – alig moccannak, aminek két oka van.
Lesz igény a takarmánybúzára, árpára, kukoricára is. Elmondjuk, miért.
A magyar terményárakra erősen kihat, hogy miből mekkora exportra van esélye Ukrajnának.
A levéltetvek tavasszal a kalászosok terméshozamát csökkentik szívogatásukkal. Így védekezzünk ellenük!
Agrárkereskedelem: Tavaly nem a kukorica hozta az exportbevételeket. A takarmányipar viszont szárnyalt.
A gabonaszállítási megállapodás 70 millió tonna terményt tartalmaz mintegy 25,7 milliárd dollár értékben.
Mióta Németország egyesült, még sosem volt 6 millió hektár alatt a gabonafélék termőterülete az országban.
A tiltás nem járható út, a maximális vámtarifa kiszabása viszont éppen elég csapás az orosz gabonának.