Nem elég a jóra vágyni: a jót akarni kell!
Új értékláncot felépíteni az agráriumban mindig nehéz feladat.
Új értékláncot felépíteni az agráriumban mindig nehéz feladat.
A folyamatos fejlesztésnek köszönhetően a DélKerTÉSZ bevételei a nehéz gazdasági helyzetben is növekedtek.
A kistermelők közül sokan „csak” piacoznak, vagy Budapestre, bisztrókba, delikáteszekbe szállítanak.
A növénytermesztésre szükség van. A kemikáliáktól minél inkább mentes élelmiszerek iránt nő a kereslet.
A közvetlenül a fogyasztóknak történő értékesítés az elmúlt néhány évben folyamatosan nőtt.
A hazai biotermékek híre az országhatárokon túlra is eljut.
Romlik az agrárium egészének üzleti hangulata, de vannak bizakodó ágazatok és bizakodásra okot adó jelek is.
A magyar termelők és fogyasztók más árakat látnak, mint Nyugat-Európa. Nem csoda, ha csökken a karfiol termőterülete.
Ha két vagy több üzleti partner egyesíti készségeit és képességeit, az eredmények lenyűgözőek lehetnek.
Ami a környezeti egyensúlyi rendszereket veszélyezteti, az a rájuk épülő társadalmi rendet is.