Miért letolás, miért nem billentés? Mert előbbinél nem kell megemelni ürítéskor a szállítmányt ahhoz, hogy lecsússzon. Külön gond, ha a szállítmány kicsit tapadós. Nem lesz bizonytalan a súlypont, nem lesz borulásveszély, rossz terepen, ferdén is stabil marad a kocsi ürítéskor, és alacsony épületben, alagútban, villanyvezeték alatt is veszélytelen a művelet. A kocsi ezzel a megoldással csak hátrafelé ürít, mert így nem szennyezi egymást a termény és a kerekek. Oldalra csak kényszerből ürítünk, mert nincs hely a raktárban, vagy szerelvényt használunk, ami szintén előnytelen.
Hagyomány vagy korszerűség?
Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin)
Előző
Megtudtuk, mi alapján választanak robotpilóta rendszert az eredményes gazdálkodók!Következő
Átadtuk az előfizetői nyereményt!Kapcsolódó hírek
-
Három új taggal bővült a Kukorica Kör Egyesület
Az idei kukoricavetés egyre több izgalmat tartogat. Bővül a szervezők csapata, zajlanak az előkészületek.
-
Túl drága a szója Kínának, felmondják a szerződéseiket
Ilyen drága szójából ilyen húsárak mellett nem lesz szójadara. Itt az áremelkedés közvetlen következménye.
-
Új típusú Haygrove fóliaházak
A káros környezeti hatásokat lehet rosszabbul és jól is távol tartani a növényállománytól.
-
Romlik a magyar dió piaci helyzete, ideje lépni
A klímaváltozás gyorsabb, mint a termesztéstechnológiai váltás. Magasabb fokozatra kell kapcsolni.
-
RAPOOL – A repce a hivatásunk, már 50 éve
A jubileumi esztendőt a RAPOOL tudásátadással indította el.