A Case IH Magnum traktorok legújabb generációja



Az új Case IH Magnum traktorok az új Hatékony Teljesítmény technológiával vannak felszerelve, amely nagyobb teljesítményt, így ennek következtében nagyobb termelékenységet biztosít, emellett pedig jobb kezelőteret és rendkívül alacsony üzemanyag fogyasztást a hatékonyabb és gazdaságosabb üzemeltetés érdekében.

 

Hatékony Teljesítmény technológia
A 2011-ben érvénybe lépő Tier 4A károsanyag kibocsátási szabványoknak való megfelelés érdekében az új Magnum traktorok a Case IH Szelektív Katalitikus Redukció (SCR) technológiáját alkalmazzák a maximális teljesítmény érdekében a lehető legalacsonyabb üzemeltetési költségek mellett. Ez a kipufogógáz tisztító rendszer a Fiat Power Train Technologies-zel (FPT) együttműködésben kidolgozott műszaki fejlesztés.
Az új Magnum 235 – 340 modellek mindegyikének meghajtásáról a jól bevált 8,7 literes motor gondoskodik, amely az utóbbi években az Axial Flow 7120 kombájnban is megtalálható volt. Ez a motor garantálja a Case IH Magnum tulajdonosok által a nagy vonóerőt igénylő alkalmazásokban már megszokott gyorsan reagáló teljesítmény növekedést, amelyet most az új Motorteljesítmény Vezérlés funkció is kiegészít.
A Teljesítmény Vezérlés több mint 35 extra lóerőt biztosít, amely közúti szállítás, TLT-vel végzett munkák és hidraulikus funkciók működtetése során használható ki.

 

Teljesítmény Vezérlés

 

Névleges
min-1

Max.
min-1

Névleges
LE

Max.
LE

Névleges
LE

Max.
LE

Magnum 235

2000

 1800

235

268

 271

 274

Magnum 260

2000

1800

257

 90

 294

 298

Magnum 290

2000

1800

284

317

320

328

Magnum 315

2000

1800

312

347

347

358

Magnum 340

2000

1800

340

374

376

389

Az összes adat az ECE R120 szabványnak megfelelően lett megadva


Nagyobb teljesítmény mindegyik modellen

Mindegyik Magnum modell motorteljesítménye megnövekedett a ma használatos nagyteljesítményű munkagépek működtetéséhez. Az új sorozat öt modellt tartalmaz, a legkisebb változat a 235-ös 274 lóerő maximális motorteljesítménnyel, a csúcsmodell pedig a Magnum 340, amelynek maximális motorteljesítménye 389 lóerő Teljesítmény Vezérléssel.

Magnum kezelőtér
A Magnum Surveyor™ vezetőfülke a már megszokott piacvezető tágasságot, körkörös panoráma kilátást és kényelmet kínálja, amely évtizedek óta a Magnum kezelői környezet meghatározója.
A Magnum vezetőfülkében most a legújabb generációs Case IH gépkezelői technológia található az új MultiControl kartámasz konzollal. A kezelőszerv elrendezés kialakítása során széleskörűen figyelembe vették a felhasználókkal folytatott konzultációk során kapott információkat és a gépkezelők észrevételeit, így az lehetővé teszi a traktor legfontosabb funkcióinak egyetlen kézzel történő működtetését.
A rugózott első híddal és a kényszercsillapítású vezetőülés opcióval kombinált új rugózott vezetőfülke minden korábbinál magasabb szintű vezetési kényelmet biztosít a szántóföldön és a közúton egyaránt.

Az új MultiControl kartámasz alapfelszerelés
A MultiControl kartámasz már része a nagyteljesítményű Case IH traktorok alapfelszerelésének. A Case IH Maxxum szériától egészen a Steiger/Quadtrac® traktorokig ugyanaz a kartámasz konzol és kezelőszervek találhatók, amelyeket ugyanaz a külső megjelenés, tapintás és működés jellemez. Ez azt jelenti, hogy lényegesen rövidebb időre van szükség a gépek kezelésének begyakorlásához, amikor a gépkezelő átül az egyik traktorról a másikra.
 
Egy új AFS Pro 700 színes monitor található beépítve a MultiControl kartámaszba, amely együtt mozog a vezetőüléssel. Az AFS Pro 700 modern egyszerűséggel teszi lehetővé nem csak az AFS AccuGuide kormányautomatika funkciók használatát, hanem más traktor funkciók működtetését, mint pl. a hidraulikus térfogatáram. A Pro 700 testre szabható úgy, hogy mindig az adott alkalmazáshoz legfontosabb működési adatokat jelenítse meg.

A lehető legkisebb üzemanyag fogyasztás
Amíg az AFS AccuGuide kormányautomatika egyszerűbbé teszi a kormányzást, a Case IH abban is megkönnyíti a gépkezelő munkáját, hogy segít a lehető legkisebb fogyasztás eléréséhez szükséges legmegfelelőbb sebességfokozat és motorfordulatszám kombináció beállításában, miközben a gépteljesítményre vonatkozó elvárások is teljesülnek. Mindegyik Magnum traktor el van látva az Automata Termelékenység Vezérlés (APM) funkcióval, amely automatikusan a leghatékonyabb menetsebesség fokozat és motorfordulatszám kombinációt állítja be. Amíg az APM működik, a gépkezelőnek csak az optimális teljesítményhez szükséges menetsebesség beállítására kell ügyelnie.

Az üzemanyag takarékos Case IH SCR technológia
A Szelektív Katalitikus Redukció (SCR) technológia a legjobb megközelítést képviseli a nagyteljesítményű mezőgazdasági gépek vonatkozásában 2011-ben, különösen szem előtt tartva a kis üzemanyag fogyasztás és az állásidő lerövidítésének fontosságát. Az új Magnum motorokat úgy kalibrálják be, hogy az üzemanyag elégése a leghatékonyabb legyen, amely hozzájárul a Hatékony Teljesítmény technológiához.
Az SCR technológiát alkalmazó új Case IH Hatékony Teljesítmény technológia a károsanyag kibocsátás csökkentéséért felelős legtöbb berendezést elválasztja a fő motor funkciótól a más gyártók által a Tier 4A kibocsátási szabványoknak való megfelelés érdekében alkalmazott Kipufogógáz Recirkulációs (EGR) rendszerektől eltérően. Ez a technológia nem keringeti vissza a kipufogógázt a motorba. Nincs szükség nagyobb hűtőrendszer méretre, vagy dízel részecskeszűrőre, amely hőfejlesztő és az üzemanyag fogyasztást növelő regerációs eljárást alkalmaz, amely az EGR rendszerrel felszerelt Tier 4A motorok tipikus velejárója.

 

Az SCR rendszerben a motor kipufogógáza közvetlenül a katalitikus kamrába kerül, ahol az AdBlue adalékkal keveredik, amely vegyi úton előállított karbamid és tisztított víz nem mérgező, színtelen, szagtalan keveréke.
Az AdBlue a NOx gázokat ártalmatlan vízpárává és nitrogén párává alakítja, amelyek a kipufogócsövön keresztül távoznak.
A további új funkciók még inkább növelik a széria termelékenységét
A Magnum széria sokoldalúságának növelése érdekében számos, gyárilag felszerelhető opció választható. Ezek többek között az alábbiak:

• Első 3-pont függesztőszerkezet és TLT,
• Akár 6 kihelyezett hidraulika kör vezérlő szelep.

Új stílus és még nagyobb szilárdság
A Case IH Magnum modellek új stílusú motorburkolata illeszkedik az új alváz vonalához, amely körülöleli az új Case IH motort és magába foglalja a továbbfejlesztett hűtőrendszert is. A formatervezett váz biztosítja a kategória legjobb bekormányzási szögét, valamint növeli a sebességváltó és a hátsó híd ház szilárdságát. Ezen kívül a hátsó 3-pont függesztőszerkezet kiválóan alkalmazkodik a megnövelt teljesítményhez a még nagyobb termelékenység érdekében.

Bővebb infó: www.investkft.hu