Megérkezett hazánkba az EURALIS



A francia EURALIS SEMENCES csoport legújabb saját leányvállalataként egy régi-új márka képviseletét látja el a 2009. november elején elindult EURALIS VETŐMAG Kft.

EURALIS

Az európai piacokon a kukorica-, napraforgó- és repcevetőmagok szegmensében vezető szereppel bíró EURALIS már 10 éve jelen van Magyarországon, a jól ismert RUSTICA márkanévvel.

A 106 millió EUR éves forgalmat bonyolító francia anyavállalat magas szintű genetikai háttérrel dolgozó nemesítőcsapata kiváló és közkedvelt fajták sorával igyekszik segíteni annak a már most is több mint 300 000 farmernek a munkáját, akik az EURALIS vetőmagjait választják, legyen szó kukorica, repce, szója vagy cirok növényfajokról.

A tudatos és piacorientált szelekciós munkának köszönhetően a napraforgó esetében az EURALIS GROUP

piaci részesedése 16%, amely komoly hányadnak tekinthető európai szinten. A hazánkban egy évtizede ismert RUSTICA márkanév bevezetését követően ezzel a háttérrel indította el saját brand égisze alatt kereskedelmi cégét az EURALIS csoport. Az EURALIS VETŐMAG Kft. a már jól ismert növényfajok újabb kínálatával segíti a magyar gazdákat. Fontos megjegyezni, hogy a szója esetében fontos partnerünk, a Summi Agro Kft. szolgálja ki a vetőmag-felhasználó termelőket.

Az EURALIS VETŐMAG Kft. célul tűzte ki azt, hogy a gazdák partnereként szolgálhassa a magyar mezőgazdaságot, és kínálatával hozzájárulhasson a növénytermesztők sikereihez.

E cél eléréséhez a magyar EURALIS szorosabb együttműködést tervez viszonteladóival annak érdekében, hogy a kutatási programokból kiválasztott újabb és újabb EURALIS hibridek mielőbb megérkezhessenek a hazai gazdálkodókhoz, így téve széleskörűen elérhetővé a sokoldalú növényfajokat.

Kassai Ervin


Ez a cikk a MezőHír 2010/02 - februári számában jelent meg.