Miért letolás, miért nem billentés? Mert előbbinél nem kell megemelni ürítéskor a szállítmányt ahhoz, hogy lecsússzon. Külön gond, ha a szállítmány kicsit tapadós. Nem lesz bizonytalan a súlypont, nem lesz borulásveszély, rossz terepen, ferdén is stabil marad a kocsi ürítéskor, és alacsony épületben, alagútban, villanyvezeték alatt is veszélytelen a művelet. A kocsi ezzel a megoldással csak hátrafelé ürít, mert így nem szennyezi egymást a termény és a kerekek. Oldalra csak kényszerből ürítünk, mert nincs hely a raktárban, vagy szerelvényt használunk, ami szintén előnytelen.
Hagyomány vagy korszerűség?
Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin)
Előző
Megtudtuk, mi alapján választanak robotpilóta rendszert az eredményes gazdálkodók!Következő
Átadtuk az előfizetői nyereményt!Kapcsolódó hírek
-
Indul az egységes kérelem benyújtása
A föld- vagy állatalapú kifizetési jogcímekre legkésőbb június 9-ig kell benyújtani a támogatási kérelmeket.
-
Az adatvédelem esete az informatikával
Az ingatlanok meghatározása: földterületek, azok egyes elhatárolt részei, például a telkek és a rajtuk lévő épületek.
-
Kevesebb lesz az endívia
Az endívia nem örült az őszi esőknek, de egyéb problémák is nyomják az ágazatot.
-
A szerves napelem zöldebbé teheti az üvegházakat
Az üvegház tetején lévő szerves napelem szigetelőrétegként is viselkednek, mivel visszaveri az infravörös fénysugarakat.
-
Kell a pénz, ismét eladnak 200 ezer hektár állami földet
A szántók után a rétek, legelők, kaszálók is sorra kerülnek.