Miért letolás, miért nem billentés? Mert előbbinél nem kell megemelni ürítéskor a szállítmányt ahhoz, hogy lecsússzon. Külön gond, ha a szállítmány kicsit tapadós. Nem lesz bizonytalan a súlypont, nem lesz borulásveszély, rossz terepen, ferdén is stabil marad a kocsi ürítéskor, és alacsony épületben, alagútban, villanyvezeték alatt is veszélytelen a művelet. A kocsi ezzel a megoldással csak hátrafelé ürít, mert így nem szennyezi egymást a termény és a kerekek. Oldalra csak kényszerből ürítünk, mert nincs hely a raktárban, vagy szerelvényt használunk, ami szintén előnytelen.
Hagyomány vagy korszerűség?
Szerző: Rik Gabi (SzuperAdmin)
Előző
Megtudtuk, mi alapján választanak robotpilóta rendszert az eredményes gazdálkodók!Következő
Átadtuk az előfizetői nyereményt!Kapcsolódó hírek
-
Väderstad-újdonságok Svédországból
A közelmúltban Svédország felé vettük az irányt, ahol a Väderstad gyár meghívására megismerhettük a cég legfontosabb újdonságait, jövőbe mutató megoldásait.
-
Jönnek a hajnali fagyok
Reggelente egy kis ízelítő a télből.
-
A garázsból indult cég 1615 négyzetméteres raktárcsarnoka
A gabonatároló rendszerekkel foglalkozó cég mezőgazdasági partnereik is nyernek a raktárkapacitás bővülésével.
-
Ellentétes irányba mozdulnak az üzemanyagárak október végén
Így az őszi munkák végén még olcsóbb gázolajat tankolhatunk az agrárgépekbe!
-
Feleződhet a kukorica jövedelmezősége 2022-ben
A jövedelemcsökkenés elkerülhetetlen, de így is a magasabb termésszint a kifizetődőbb a mezőgazdáknak.